Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 12, 2013
Image Size
899 KB
Resolution
5000×2500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
544
Favourites
19 (who?)
Comments
28
×
Macho Lenalee - brought to you by Komui by KaizokuUsagi Macho Lenalee - brought to you by Komui by KaizokuUsagi
'Tis a contest entry for DG-M's Genderbender-Fender! Contest: [link]
Yep. Disaster. And guess who's fault it is!? KOMUIII!!! (When is it not... -__-')
Please ignore my background and proportion fails. I gave up on those halfway through making it since I didn't have too much time. (I found out today that the deadline for the contest is - today! So I've been working on it since morning and just finished. Whoot!)

Lavi: Heeey guuuys, can't we just settle down and braid Yuu's hair or something...? Yeah...?
Komui: Waaaaaah!!! My Linaliii is macho~


D.Gray-man and characters Katsura Hoshino

EDIT: Ack. I just realized the quality is horrible because of the way I saved it. And I had this file replace the old one, so I can't fix it. Sorry. TAT
Add a Comment:
 
:iconladyraven18:
LadyRaven18 Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist Writer
LOL! Love what you've done there, makes me think YuLena and AlLena.
Reply
:iconhihey:
hihey Featured By Owner Jul 11, 2013  Student Traditional Artist
OMG! This is too funny! Makes me think of Komurin trying to turn Lenalee macho!

and thanks for the fave btw!
Reply
:iconkaizokuusagi:
KaizokuUsagi Featured By Owner Jul 24, 2013
Thanks! Yep, that's the reference! ;P

And you are very welcome! ^_^
Reply
:iconphunphotographyy:
phunphotographyy Featured By Owner Jul 1, 2013
Lol this is funnys xp
Reply
:iconkaizokuusagi:
KaizokuUsagi Featured By Owner Jul 1, 2013
Heeeeeeeeen Thanksh! XD
Reply
:iconalysswalker:
AlyssWalker Featured By Owner May 26, 2013  Student Artist
haha Kanda, Lavi, and Allen got gender bended and lenalee and Kanda and Allen have kill on there faces because they suspect komui don't they. to funny!
Reply
:iconkaizokuusagi:
KaizokuUsagi Featured By Owner May 29, 2013
Teehee yep. (Oh, they know it was Komui- he'd better run. Fast. XD)
Thanks! X)
Reply
:iconhikatsun:
HikaTsun Featured By Owner May 14, 2013  Hobbyist General Artist
hahahahaha xD-die-
I am very cute, and quite funny
Reply
:iconkaizokuusagi:
KaizokuUsagi Featured By Owner May 17, 2013
Thank you, I think? Sorry, I'm not quite sure I got that. ^_^;
Reply
:iconb3gin:
B3GIN Featured By Owner May 13, 2013  Hobbyist
Love, love, love, LOVE!!! A thousand times love!!! Ohmygosh Allen's and Kanda's reactions are cracking me up!!! XDDD Lol Lavi the peacekeeper. X'D Man, this is awesome.
Reply
Add a Comment: